sobota, 13 lutego 2016

Hot and Cold - glam makeup

Witam,

przestawiam Wam kolejny obiecany makijaż w stylu glamour. Znów jest mocny, odważny, typowo wieczorowy i szalenie seksowny!

Tym razem skupiłam się na odcieniach fioletu - na powiekach chłodniejsze, metaliczne, na ustach zaś wersja jagodowa w eleganckim kremowym wykończeniu. Żeby mejkap był ciekawszy, na oczach mamy chłodno-ciepłe combo - wspomniane już lawendowe barwy zestawiłam z ognistymi miedziami, bordo i złotem. Nie obyło się bez sztucznych rzęs, jako że najbardziej lubię doklejać u siebie połówki postawiłam na ulubiony model Neicha 517. Dla wzmocnienia efektu WOW - kąciki wewnętrzne oka przyozdobiłam także kremowym, pięknie mieniącym się brokatem.

Bez zbędnego gadania tym razem, zapraszam do oglądania i inspirowania się! :)



Użyłam: 
oczy: Makeup Geek cienie - Beaches and Cream, Corrupt, Bitten, Country Girl, Drama Queen, Roulette, Caitlin Rose, Center Stage, Magic Act, lawendowy cień My Secret Glam and Shine Snow Blue, kajal Pierre Rene, żel do brwi Bell, Pierre Rene Glitter Base, brokat My Secret, jasnobrązowy cień Melkior z paletki Natural Look do brwi, klej DUO, rzęsy Neicha 517, liner w żelu Makeup Geek Immortal, tusz Eveline, baza MIYO, 
twarz: brązer KOBO Nubian Desert, róż NYX Ombre Blush Mauve Me,  podkład L'Oreal True Match 1N, puder Maybelline Affinimat Classic Ivory, korektor Catrice Liquid Camouflage Porcelain, korektor KOBO Perfect Cover Stick, baza NYX Soft Focus, paletka rozświetlaczy NYX Strobe of Genius, 
usta: szminka KOBO Matte Lips Nicea.

Co powiecie na taki mix kolorystyczny? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...