sobota, 27 lutego 2016

Soft violet and bright pink

Witajcie,

wpadłam w wiosenny klimat makijażowy! Skutkować to będzie jak zawsze szalonymi, kolorowymi makijażami. Raczyć Was będę więc pozytywną dawką wiosennych barw wplecionych w różnej formie, intensywności i ilości w moje dymkowate i rozmarzone makijaże. Mam nadzieję, że razem ze mną będziecie sięgać po te radosne akcenty, czas przywołać wiosnę na dobre!

Ostatnio natchnęło mnie na intensywny róż, postanowiłam więc nałożyć go na usta oraz wewnętrzną stronę dolnej powieki i połączyć go z subtelnymi, brudnymi fioletami i jasnym liliowym akcentem w postaci nietypowej kreski pod brwią. 



Użyłam:
oczy: cienie z paletki NYX Beauty School Freshman, kredki do brwi - NYX Brow Contour - Vanilla/Taupe i Maybelline Brow Satin - Dark Brown, liner NYX Vivid Brights - Vivid Blossom, biała kredka MIYO White Maniac, linery Makeup Geek - Amethyst i Immortal, baza MIYO, fioletowa mascara MIYO, tusz L'Oreal Million Volume Lashes Feline Noir, żel do brwi Bell, 
twarz: podkład mineralny Neauty - Golden Fair, brązer Sensique Ultra Bronze, róż mineralny, rozświetlacze NYX Strobe of Genius, 
usta: pomadka NYX Full Throttle - Lethal Kiss.

 A Wam z jakimi kolorami kojarzy się wiosna? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...