poniedziałek, 14 listopada 2016

Burgundy and purple

Burgund w makijażu zawsze wygląda obłędnie i zwraca na siebie uwagę. Czy to zastosowany na ustach czy też na powiekach. Może prezentować się bardziej rockowo, w stylu grunge, lub też elegancko, bardziej glamour. U mnie jak u mnie, jest to zawsze pewnego rodzaju mix. Oczywiście. Siadając do makijażu często mam jedynie pomysł na połączenie kolorystyczne i tylko tyle - reszta dzieje się sama. A tą resztą cóż, zwykle jest mój ukochany dymek! I tu nie było inaczej - wraz z matowymi odcieniami burgundu, cudownego borda i śliwki (Melkior Lilith i Prune), oraz wdzięcznego, lekko cukierkowego fioletu w wersji mocnej i foliowej (Makeup Geek Caitlin Rose) i opalizującej  (KOBO Violet Blush) stworzyłam mocny makijaż smoky eyes. Przyozdobiłam go kilkoma cyrkoniami w kolorze liliowym oraz oczywiście cudownymi rzęsiskami - Neicha 515. Uwielbiam monochromatyczne makijaże, gdzie usta idealnie pasują do oczu, tak więc postawiłam na matową pomadkę w odcieniu burgundu z nutą śliwki (płynna pomadka Golden Rose 05). 

Mejkap ten na pewno jest szalenie odważny i nie dla każdego. Ale wiecie co? To nadal tylko makijaż i zabawa, ja Wam serdecznie polecam spróbować! :)


Użyłam/I used: 
oczy/eyes: Artdeco eyeshadow base, Melkior eyeshadows - Coral Fusion, Lilith, Prune, KOBO loose eyeshadow - Violet Blush, NYX single eyeshadow - I have a headache, Makeup Geek eyeshadows - Corrupt, Caitlin Rose, Maybelline Lash Sensational mascara, My Secret Big Eye black eye pencil, KOBO Perfect Gel Eyeliner, Goldern Rose Longstay Precise Browliner 101 , Golden Rose Longstay Brow Styling Gel, Neicha false lashes 515, light violet rhinestones, 
twarz/face: NYX Soft Focus Primer and Base, KOBO Matte Blusher - Marsala, My Secret Face Matt Powder, KOBO Face Contour Palette,  Melkior Highlighter - Winter Glow, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, KOBO Perfect Cover concealer, Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, Catrice Liquid Camouflage Porcellain, 
usta/lips: Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstik - 05.

Jak Wam się podoba? Lubicie burgund w makijażu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...