wtorek, 1 listopada 2016

Halloween: Sugar Skull w wersji light

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczenia w niezwykle fajnej i szalonej imprezie Halloweenowej marki NYX Cosmetics Polska. To, co tam się działo to czysty obłęd - te wszystkie dekoracje, atmosfera, iście mroczne, klimatyczne i efektowne zawróciły mi w głowie! Oczywiście, wszystkich obowiązywał odpowiedni dresscode. W obawie przed krzywymi spojrzeniami w tramwaju postawiłam na coś mniej krzykliwego (choć teraz żałuję, że mocniej nie poszalałam :P) - na sugarskull w nieco lżejszej wersji. Oto moje małe "dzieło" :DD


Użyłam:
oczy: baza Artdeco, cienie Makeup Geek - Envy, Corrupt, Houdini, Center Stage, Caitlin Rose, brokatowy liner Golden Rose, maskara Maybelline Lash Sensational, różowy i fioletowy metaliczny cień My Secret, sypki cień KOBO Misty Rose, cień do brwi KOBO Ash, żel do brwi Golden Rose, czarna kredka My Secret,
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance Champagne, L'Oreal Infallible 24H-Matte Vanilla, puder Catrice Matt and Fine, cienie MIYO - biały, szary, fioletowy, cyrkonie Born Pretty Store, korektor KOBO, korektor Catrice Liquid Camouflage, różowy rozświetlacz MUR Goddess of Love, klej Neicha, 
usta: pomadka Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr 10, liner w żelu KOBO.

A Wy jak wczoraj straszyliście? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...