sobota, 5 listopada 2016

Precious Pink

Skoro ostatnio wciąż w moich makijażach i stylizacjach paznokci panował mrok i przesyt, dziś coś o mniejszym kalibrze. Postawiłam na odcienie, w których czuję się wyjątkowo dobrze na co dzień. Zmalowałam dość delikatne jak na mnie oczy - w brązach i ciepłych brązo-różach w mocnej perle otulone matami w zgaszonym różu i jaśniutkim z drobinkami brokatu. Niestety, praktycznie tych odcieni na zdjęciach nie widać, musicie mi więc uwierzyć na słowo, że tam były ;) Oko wykonałam właściwie w całości jedną paletkę, a raczej mini paletką cieni - Models Own Precious Pink.

 Żeby makijaż miał nieco więcej charakteru, nieco mocniej podkreśliłam brwi, oraz zaakcentowałam oczy przyklejając piękne i naturalnie wyglądające sztuczne rzęsy - tym razem ukochane połówki Neicha nr 517. Nie byłabym sobą, gdybym i w tym makijażu nie postawiła na jakiś mocniejszy akcent. Padł on oczywiście na usta - wylądowała tam cudowna matowa pomadka w płynie o ujmującym, ciemnoróżowym, malinowym odcieniu. Jestem w tym kolorze totalnie zakochana! To również produkt marki Models Own - boski Raspberry Mojito.

Efekt? Wyszedł mi jakby elegancki, wręcz klasyczny makijaż doskonały na każdą okazję!

Enjoy!


Użyłam: 
oczy: paletka cieni do powiek Models Own 06 Precious Pink, rzęsy Neicha 517, klej Neicha, cień w kremie Maybelline Creme de Nude, brązowa kredka Revlon - Matte Espresso, maskara Maybelline Lash Sensational, baza pod cienie Artdeco, liner My Secret High Shine, żel utrwalający do brwi Golden Rose, kredka do brwi Golden Rose nr 101,
twarz: baza pod makijaż NYX Soft Focus, brązer My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, rozświetlacz Pierre Rene, róż Artdeco, My Secret Face Matt Powder, KOBO Face Contour Palette, podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor KOBO Perfect Cover, korektor pod oczy Catrice Liquid Camouflage, 
usta: pomadka Models Own Lix Matte Liquid Lipstick - 04 Raspberry Mojito. 

Jak Wam się podoba? :) Nosicie sztuczne rzęsy do dziennych makijaży?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...