niedziela, 8 stycznia 2017

Violet Bliss - makijaż z kosmetykami z Drogerii Natura

Znacie mnie, wiecie zatem, że uwielbiam mocne makijaże. Takie też, bądź co bądź, najlepiej prezentują się u mnie na zdjęciach. Ciemne barwy oraz wszelkiego rodzaju błyszczące wykończenia mają teraz swój czas, w końcu kiedy szaleć, jak nie w karnawale? :) Mnie wzięło zaś na fiolety. W roli głównej więc ciepła śliwka połączona z odrobiną różu, miedzi, oraz niebieskości. W gratisie opalizujący i cudownie migoczący pyłek, którego na zdjęciach prawie nie widać. Całość oczywiście w formie dymka, mocno dramatyczna.

Dostałam ostatnio mnóstwo nowości z Drogerii Natura wraz ze świetnymi produktami, postanowiłam więc je wykorzystać i wspomagając się starszymi nieco kosmetykami, cały makijaż (jedynie prócz bazy pod cienie) wykonałam za pomocą marek KOBO Professional oraz My Secret. Jedynie cienie do powiek, tusz do rzęs oraz korektor (swoją drogą - świetny!) pod oczy nie są nowościami tych marek, cała reszta - owszem! Pewnie jeszcze będę pisać dla Was osobne recenzje, póki co mogę powiedzieć, że zakochałam się w bananowym pudrze z KOBO oraz rozświetlaczu z My Secret, polubiłam mocno (mimo paru wad) pomady do brwi z My Secret, ale niestety miłości nie będzie jeśli chodzi o matowe pomadki do ust (te w płynie) KOBO. Na co dzień bardzo chętnie korzystam z produktów marek własnych Drogerii Natura, od kiedy Daniel Sobieśniewski kreuje te kosmetyki, są one jeszcze lepsze, a na pewno odpowiadają na zapotrzebowania klientek i panujące trendy. Osobiście polecam gorąco! Wiadomo, nie wszystko jest idealne, ale cała masa produktów jest bardzo dobrej jakości i nie odstępują kroku tym z wyższej, czy też droższej półki :)


Użyłam/I used:
oczy/eyes: KOBO Pure Pearl Pigment - Magic Sparks, Ideal Volume mascara, My Secret Khol Kajal - Turquoise, brow pomade - Warm Taupe and Dark Brown, gel mascara, eyeshadow palettes - Rose Kiss (cream), Sand Dunes (middle one), Morning Dew (light gold), Paradise Island (pink), Dive Into The Ocean (green and pearl blue), Party Time (plum and copper), Artdeco eyeshadow base, 
twarz/face: KOBO Matte Blush Palette - middle one, Brightener Matt Powder, Face Contour Palette, Illuminate Cover Stick, My Secret Rice Matt Powder, Face Illuminator Powder - Sparkling Beige, Matte Blur Effect foundation - Ivory, Cream Camouflage - Natural Beige and Porcelain Beige, 
usta/lips: KOBO Professional Matte Lip Stain - Amaranth, Moisturizing lip conditioner. 


Jak Wam się podoba taki makeup? Z czym łączycie w makijażu fiolety? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...