poniedziałek, 2 stycznia 2017

Let's dance - colorful makeup

Witajcie w nowym roku! :) Na jego dobre rozpoczęcie, postanowiłam pokazać Wam swój makijaż z Sylwestra. Spędzałam go skromnie, dlatego też postawiłam na swój ulubiony rodzaj makijażu - grayowy PRZEPYCH :) Będzie to więc kolorowy dymek wraz z różnymi akcentami w postaci kreski, brokatu i opalizujących pyłków!

Bardzo kusiły mnie ostatnie nowości, jakie do mnie przybyły, wprost nie mogłam się doczekać używania ich! Tak więc i tutaj udział wzięły takie perełki jak Khol Kajal z My Secret, przepiękne pyłki oraz róż do policzków z KOBO, cudowna pomadka także z KOBO, czy też, już mój ulubiony, rozświetlacz Sparkling Beige z My Secret. Oczywiście osobne, wyczerpujące posty o nich pojawią się na blogu już niedługo!

Oczy to właściwie mój ulubiony mix. Otoczone dość ciepłymi, brązowymi i beżowymi cieniami, lśniące zielenie (mix foliowego cienia MUG Houdini i cudnego pyłku KOBO Golden Sky) na górnej powiece, oraz mocny granat (MUG Center Stage) i lśniący, cudownie migoczący (czego niestety nie udaje mi się uchwycić na zdjęciach) pyłek z KOBO Cherry Sparks. Zrezygnowałam ze sztucznych rzęs, bo średnio lubię je nosić, choć owszem, przyznaję, że pięknie prezentują się na zdjęciach. Na ustach tym razem nieco spokojniej - szalenie zachwyciły mnie odcienie nowych pomadek KOBO Matte Lips, są wprost cudowne! Tym razem użyłam bardzo modnego i niezwykle ujmującego odcienia chłodnego brązo-różo-nude ;)


Użyłam/I used: 
oczy/eyes: KOBO loose eyeshadows - 513 Golden Sky, 512 Cherry Sparks, My Secret Khol Kajal 03 Navy Blue, High Shine eyeliner, brow pomade, Makeup Geek eyeshadows - Houdini, Center Stage, Beaches and Cream, Creme Brulee, Bada Bing, NYX Le Frou Frou mascara, Golden Rose Extreme Sparkle eyeliner 104 and Brow Styling Gel, Artdeco eyeshadow base,
twarz/face: KOBO Illuminate Cover Stick, KOBO Matte Blush Palette, My Secret Rice Matt Powder, My Secret Cream Camouflage, KOBO Brightener Matt Powder, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, L'Oreal Infallible 24H-Matte Vanilla, My Secret Face Illuminator Powder - Sparkling Beige,
usta/lips: KOBO Professional Matte Lips - 414 Smoked Wood.

A Wy w jakim makijażu witałyście nowy rok? :) Pochwalcie się nimi w komentarzach! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...