czwartek, 27 października 2016

Golden Rose Brow Color Tinted Mascara - wszystkie odcienie!

Moda na podkreślone (ale już nie przerysowane!) brwi nie mija. Wiele z nas marzy o pięknych, gęstych brwiach, które nadają charakteru twarzy. Jednak, wiele z nas posiada już całkiem ładne brwi, które wymagają jedynie podkreślenia. W tym celu świetnie spiszą się tzw. maskary do brwi, choćby niesamowite Golden Rose Brow Color Tinted Mascara.


Golden Rose oferuje aż 7 odcieni maskar tych zaskakujących maskar do brwi. Możemy wybierać spośród różnych odcieni brązu - od jasnych i rudawych, przez chłodne czy ciepłe, aż po ciemne i szarawe. Jak widzicie, w przeciwieństwie to wielu innych marek oferujących tego typu produkty - tutaj naprawdę jest z czego wybierać. 


01 - to najjaśniejszy z odcieni, delikatnie chłodny jasny brąz (lub też ciemny beż), który idealnie sprawdzi się u blondynek.
02 - to nieco cieplejszy odcień brązu od poprzedniego, ale równie jasny. U mnie wpada odrobinę w rude tony, ale to dlatego, że mam chłodny typ urody. 
03 - to mój faworyt, jeśli chodzi o moje brwi, to taki średnio jasny brąz, stonowany, lekko chłodny i szarawy. Będzie pasował posiadaczkom typowego "mysiego" koloru włosów.
04 - to całkiem ciepły, kasztanowy odcień brązu.
05 - to również średni brąz, tym razem bardziej oliwkowy (przez większą ilość żółtych tonów w sobie).
06 - to ciemny, głęboki, przepiękny brąz, świetnie się będzie spisywał u brunetek.
07 - to ciekawy, chłodny i szarawy odcień ciemnego brązu.

Koniecznie chciałam Wam pokazać, jak te wszystkie odcienie prezentują się na moich brwiach. Jako, że miałam duże obawy przed tym, że nie będzie ich zupełnie widać na moich dość ciemnych naturalnie włoskach, byłam wielce zaskoczona, jak dobrze koloryzują brwi! To nie jest tylko podkreślenie, za pomocą tych cudeniek, możecie także "dopasować" Wasze brwi do aktualnego koloru włosów! Wiedzcie też, że maskary potrafią "brudzić" skórę - ma to swoje plusy i minusy. Minusem jest oczywiście fakt, że jak tylko zaschną na skórze, a robią to całkiem szybko, to trudno je potem z niej usunąć - dlatego też warto poświęcić dłuższą chwilę na aplikację. Plus, który odkryłam to... również "brudzenie" skóry, ale tej pomiędzy włoskami - dzięki temu, możemy optycznie zagęścić nasze brwi, a nawet nadać im wyrazisty kształt. 

Poniżej przedstawiam Wam jak Brow Color Tinted Mascaras prezentują się na moich brwiach.



Gama kolorystyczna jak widzicie jest szeroka. Jednak, aby było idealnie - brakuje mi jednego odcienia - typowego taupe, czegoś nieco jaśniejszego niż numerek 03, odrobinę bardziej chłodno-neutralnego, ale ciut ciemniejszego niż 01. 

Jeśli chodzi o zachowanie maskara podczas malowania, wspominałam już o szybkim zastyganiu. Po wyschnięciu tusz staje się zupełnie matowy. Wykończenie jest ładne, choć muszę przyznać, że przyzwyczaiłam się do lekkiego połysku, który wygląda jednak nieco bardziej naturalnie. Oczywiście pigmentacja powala, dzięki niej brwi faktycznie niemal zmieniają swój kolor.


Maskary mają malutkie szczoteczki z krótkimi, ale sztywnymi włoskami ułożonymi podobnie jak w typowych maskarach do oczu. Łatwo nimi manewrować i dotrzeć do wszystkich włosków, które chcemy pomalować. Dzięki nim nie tylko podkreślimy brwi, ale też delikatnie je utrwalimy


Ja tą maskarą zwykle poprawiam już umalowane cieniem lub kredką brwi, poniżej zobaczycie jak to wygląda w duecie z ulubionym cieniem.


Produkt ten ma 4,2 ml pojemności (wydaje się mało, ale zapewniam Was, że takie kosmetyki są szalenie wydajne) i kosztuje jedynie 11,90 zł. Możecie go kupić choćby w sklepie Internetowym marki - TUTAJ


Mnie się bardzo te produkty spodobało, pomimo że podchodziłam do nich nieco sceptycznie. Dla swoich brwi wybrałam odcień 03 i to po niego zwykle sięgam, idealnie podkreśla moje brwi, a kolor świetnie współgra z kolorem włosów. Do tego są jednocześnie trwałe (kolor trzyma się cały dzień, tusz nie osypuje), ale i łatwe w zmywaniu - płyn micelarny nie ma z nimi większego problemu. Jestem na tak, to bardzo fajny kosmetyk!

Używacie maskar do podkreślania brwi? Jak Wam się podobają te odcienie, widzicie w nich odpowiedni dla siebie? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...