sobota, 30 czerwca 2012

Makijaż: My Little Pony - Applejack

Witajcie,

projekt Panny Dominiki "My Little Pony Friendship is Magic" już się rozpoczął na dobre, pora więc i na moją pracę w jego ramach. W tygodniu pierwszym eksperymentujemy z kolorami kucyka Applejack. Przyznaję, że o kucykach wiem gucio, bo jakoś ominęła mnie mania na nie, będę więc wzorować się kolorach pomocniczych z baneru Panny Dominiki (możecie go zobaczyć w kolumnie po prawej, a po kliknięciu w niego znajdziecie się na stronie z naszymi pracami).

Tak więc, użyłam takich odcieni jak kremowy, pomarańczowy i czerwony, dodałam czerni w ten sam sposób, jak ostatnio mam w manierze (na upartego, wciąż tak samo :P) i wyszła mi... trochę jakby Kenia ;> Makijaż to nic specjalnego, mam nadzieję, że następne make-upy w ramach tego projektu wyjdą mi fajniej i oryginalniej :) Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć:






Użyłam:
oczy: baza Hean, cienie Sleek - kremowy z Au Naturel, pomarańczowy, czerwony i czarny z Curacao, czarna kredka Essence, czarny liner Essence, tusz Oriflame;
twarz: podkład La Rosa, róż Sleek Flamingo, puder spiekany JOKO mineral J04 użyty pod różem jako bronzer i trochę "poprawiony" kontur twarzy (nie umiem tego jeszcze robić porządnie);
usta: Joko Wet Lips nr J 58 powleczona lekko błyszczykiem MIYO Glow.

A i gratisowo duży baner projektu:



Makijaż to nic specjalnego, więc zapytam... używacie takich odcieni w swoich make-upach? Czerwieni i pomarańczu?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...