środa, 14 grudnia 2016

Almost cut crease deer makeup

Mam nadzieję, że Wy, moje kochane Czytelniczki (i ci nieliczni Czytelnicy) jesteście wielkimi fanami makijażu (zresztą, inaczej by Was tu, u mnie na blogu, pewnie nie było) i nie traktujecie go śmiertelnie poważnie. Naprawdę, chciałabym żebyście tak jak ja, lubili zabawę (z) nim, szalone i nietypowe połączenia, zawijające się w dziwnych kierunkach kreski, odważne zestawienia i kreatywne ozdoby. Bo ja to kocham, szczególnie gdy nawiedzi mnie wena i z jeszcze większą przyjemną sięgam po pędzle. 

Tworząc ten makijaż, jak to zwykle u mnie bywa, w głowie miałam tylko kolory. Chciałam fajnego połączenia tej niesamowitej lekko zgniłej zieleni podbitej ciepłymi tonami (cień NYX Copenhagen) z jakimś ciepłym, rudym brązem (padło w końcu na kilka - na ciepły MUG Cocoa Bear i neutralny NYX Milan) i złotem. Złoto w końcu pojawiło się w formie dziwnej i nieco dzikiej (taki jeleń no) kreski na górnej powiece (NYX Glam Liner - Glam Golden), natomiast na powiekę nałożyłam śliczny, jasny szampański cień (NYX Transylvania) wcześniej "czyszcząc" w dość graficzny sposób powiekę za pomocą kremowego cienia (Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude). Przykleiłam też pierwszy raz swoje nowe sztuczne rzęsy no name i muszę przyznać, że są całkiem przyjemne. Może tego nie widać, ale wyglądają bardzo ładnie, naturalnie, a do tego są bardzo miękkie i lekkie! Polubimy się ;) Na ustach tym razem spokojnie - ciemny brudny różo-brąz (który na zdjęciach niestety wygląda ciut inaczej, na żywo to jest SZAŁ) NYX Soft Matte w odcieniu Rome.

Efekt jest dość dziwny, ale mnie się bardzo podoba to, jak makijaż wygląda na portrecie, dlatego na pewno będę jeszcze ćwiczyć makijaż cut crease, widzę w nim wielki potencjał! :D


Użyłam: 
oczy/eyes: Artdeco eyeshadow base, NYX single eyeshadows - Milan, Transylvania, Copenhagen and I have a headache, NYX Glam Liner - Glam Golden, NYX Le Frou Frou mascara, Makeup Geek eyeshadows - Beaches and Cream, Bada Bing, Cocoa Bear, Corrupt, Golden Rose Precise Browliner 101 and NYX Brow Contour Vanilla/Taupe, Golden Rose Brow Styling Gel, KOBO Perfect Cover concealer and Illuminate Cover Stick, My Secret Big Eye black eye pencil, KOBO Perfect Gel Eyeliner, Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude, mink false lashes from Born Pretty Store,
twarz/face: L'Oreal Infallible 24H-Matte Vanilla, NYX green primer, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, Maybelline Affinimat powder, KOBO Face Contour Palette, Makeup Geek blush - Spell Bound,
usta/lips: NYX Soft Matte Lip Cream - Rome.

WAŻNE INFO!
Nadszedł ten czas, gdy skusiłam się na wypróbowanie nowej formy komentowania na blogu. Tak, tak, oto przed Wami znany już całkiem dobrze Disqus!

Dotychczasowe komentarze pozostawione na blogu zostały przekopiowane, nie zdziwcie się jednak jeśli zastaniecie je w totalnym nieładzie ;)

Mam jednak nadzieję, że nowy sposób komentowania mocniej przypadnie Wam do gustu - w końcu nie trzeba mieć nawet konta na platformie, wystarczy podpiąć pod swoje konto na Facebooku, Google etc.! Dodatkowo, swobodnie komentować będziecie mogli także przez swoje telefony komórkowe i tablety - większa dostępność, to był mój główny cel tej zmiany.

Mam wielką nadzieję, że okaże się to sukcesem. ;) Zapraszam do swobodnego komentowania!

Jak Wam się podoba taki makijaż i to połączenie kolorów? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...