środa, 28 grudnia 2016

Sparkling crushed bauble

Jako że zostało mi trochę bombek z choinki, postanowiłam ich resztki wykorzystać w makijażu! No dobrze, oczywiście żartuję, na swoją obronę mam fakt, że glitter, który niedawno kupiłam, szalenie przypomina właśnie potłuczoną bombkę świąteczną. Zdjęcia oczywiście nie oddają w pełni jego uroku - na żywo to jest czyste szaleństwo. Ten cudny brokat musiał się rzecz jasna pojawić u mnie prędzej czy później. Planuję jeszcze wykorzystać go do zdobienia na paznokciach, ale póki co pokazuję Wam mejkap. Jest on dość nieoczywisty, bo właśnie brokat ten przykleiłam w wewnętrznych kącikach formując go na... bombkę. Wygląda więc na nieco oderwany od reszty malowanek, ale właśnie o taki efekt mi chodziło - chciałam zrobić "coś innego" :) Reszta makijażu to standard dla mnie, czyli dymek z czarną kreską. Dymek tym razem jest połączeniem perłowego, ciemnoniebieskiego cienia na górnej powiece ruchomej, pięknego miedzianego na dolnej, a wszystko to otulone ciemnymi brązami. Użyłam tutaj wyłącznie cieni do powiek pochodzących z kalendarza adwentowego marki NYX Cosmetics, które zaskoczyły mnie jakością i tym, jak cudownie się rozcierają. Na pewno użyję ich jeszcze nie raz! Usta tym razem spokojniejsze, na żywo nieco lepiej pasowały do makijażu oczu, niemniej jednak nie jest tak źle ;) W ruch poszła oczywiście pomadka z NYXa Soft Matte Lip Cream w ślicznym różowo-beżowym, ciepłym odcieniu - Cannes.

Mejkap ten może być dla Was inspiracją na nadchodzące Sylwestra albo inne zabawy karnawałowe. Jak dla mnie niebieskości bardzo fajnie komponują się z miedzianymi odcieniami - polecam wypróbować ten boski duet! :)


Użyłam:
oczy/eyes: Artdeco eyeshadow base, NYX eyeshadows (from advent calendar) - Seoul, Morocco, Rome, Addis Ababa, Milan, NYX Le Frou Frou mascara, Neicha lashes 515, Golden Rose Brow Styling Gel, My Secret High Shine eyeliner, My Secret Big Eye black eye pencil, My Secret Eyeshadow Gel Base, My Secret brow pomade, glitter, Maybelline Color Tattoo Timeless Black, KOBO loose eyeshadow Sea Shell,
twarz/face: My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, My Secret Face Iluminator Powder - Sparkling Beige, Pierre Rene Skin Balance Champagne, KOBO Perfect Cover concealer, Misslyn blush - Pink Cloud, KOBO Brightener Matt Powder,
usta/lips: NYX Cosmetics Soft Matte Lip Cream - Cannes.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Używacie nietypowych brokatów  w swoich makijażach? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...