sobota, 3 grudnia 2016

Dark blue and sparkle

Sezon na brokaty uważam w pełni za rozpoczęty! Choć ja akurat należę do tych osób, które błyskotki lubią przez cały okrągły rok (i nigdy nie mam dość). W końcu nic tak nie cieszy jak małe, lśniące diamenciki! ;) Nie stronię od nich szczególnie jeśli chodzi o makijaż i paznokcie. Tym razem pokażę Wam nie manicure, a nieco inny niż zwykle mejkap (tak, tak, nie dymek). Dark blue and sparkle to granatowa kreska (Melkior Deep Sea) na pierwszym planie, na cielistym tle, odrobina pięknego, płynnego srebra (Melkior Silver Metal) i srebrnego, holograficznego brokatu (NYX Crystal) oraz sztuczne rzęsy (Neicha 513) typu "kocie oko". Bardzo chciałam by oko było na pierwszym planie, usta więc pozostawiłam dość neutralne, użyłam szaro-beżowej pomadki - Golden Rose Liquid Matte Lipstick nr 10.

Muszę przyznać, że tęskniłam za kolorowymi kreskami. Nic nie robi takiej roboty jak właśnie one! Poza tym, świetnie się w nich czuję. Spodziewajcie się więc w najbliższym czasie więcej zabaw z linerami ;)

Jestem też po raz kolejny oczarowana brokatem z NYXa - nie widać tego na zdjęciach, ale to jak on się mieni to istna bajka! Cieszę się też, że odkopałam w końcu cienie z Melkiora, są świetnie napigmentowane i mają wyjątkowe barwy, na pewno będę się nimi jeszcze bawić nie raz ;)


Użyłam/I used:
oczy/eyes: Melkior eyeshadows - Deep Sea, Ethereal, Silver Metal, Neicha false lashes 513, NYX Cosmetics Liquid Crystal Liner - Crystal Silver, Maybelline Lash Sensational mascara, Milani eyeshadow - Cappuccino, NYX eyeshadow - I have a headache, NYX glitter - Crystal, Artdeco eyeshadow base, Golden Rose Longstay Liquid Browliner and Brow Styling Gel, My Secret eyeshadow gel base, KOBO Perfect Gel Eyeliner, cielista kredka My Secret,
twarz/face: My Secret beauty elixir foundation, Catrice High Glow highlighter, My Secret Face Matt Powder, MOIA face Primer, KOBO Face Contour Palette, Artdeco Arctic Beauty Highlighter, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, Catrice Liquid Camouflage Porcellain, KOBO Perfect Cover concealer, Misslyn blush - Pink Cloud, 
usta/lips: Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 10, Golden Rose Lip Barrier.

Jak Wam się podoba ten makijaż? Używacie brokatów w swoim makijażu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...