czwartek, 22 grudnia 2016

Ho ho ho! Fancy Christmas manicure

Święta tuż-tuż, a ja cieszę się na nie jak dziecko! Z racji tego, że wszystko co świąteczne od razu wpada mi w oko i sprawia nieskrywaną radość, mój świąteczny manicure po prostu musiał być jak najmożliwiej odpicowany i nieco kiczowaty. Postawiłam na trzy kolory - czerwień, złoto oraz kość słoniową. Użyłam mnóstwa ozdób, czterech lakierów hybrydowych i kilku technik zdobienia paznokci, i stworzyłam bardzo bogaty, mam nadzieję, że też efektowny manicure!


Poczynając od kciuka - na bazie stworzonej z pięknej, ciemniejszej nieco czerwieni - Semilac 071 Deep Red za pomocą białego lakieru do stempli Kads i płytki z Ali (AP01), a także odrobiny tradycyjnego, złotego lakieru (MOOV - Alina) stworzyłam uroczego Mikołaja. Paznokieć palca wskazującego to już kolejna boska czerwień Semilaca - tym razem nieco jaśniejsza, cieplejsza, z mnóstwem delikatnych, połyskujących drobinek 026 My Love. Na nim zaś poprzyklejałam złote, śnieżynkowe naklejki (Aliexpress). Kolejny pazur to już taki mój odstrzelony pomysł - na czerwonej bazie (Semilac My Love) stworzyłam coś na kształt przezroczystych bombek, w których zatopiłam złote, jakże świąteczne ozdoby - na lewej dłoni mam prezent i skarpetę, na prawej choinkę oraz lizak. Dodatkowo przykleiłam złote, okrągłe cyrkonie. Serdeczny palec to już nieco subtelniejsze odcień, dalej jednak - na bogato! Uwielbiam połączenie kości słoniowej ze złotem - więc tutaj jako bazę zastosowałam lakier Semilac 155 Ivory Cream, na górną część paznokcia poszły naklejki-śnieżynki, na dolną zaś przecudowny brokatowy, złoty lakier Victoria Vynn Gel Polish 056 Gold Millionaire. Ostatni pazurek skąpany jest w tym samym brokatowym złocie, bazą jest również kość słoniowa.


Moje amatorskie zdobienia może nie powalają wykonaniem, ale i tak jestem z siebie niezwykle dumna, bo paznokcie po prostu mnie ... cieszą! I tak też ma być - ku radości :D

Mam nadzieję, że manicure się Wam spodoba. Koniecznie pochwalcie się w komentarzach (jako że teraz korzystam z DISQUSa, możecie wstawiać w nich także zdjęcia!) swoimi świątecznymi paznokciami :))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...