poniedziałek, 13 lutego 2017

Tonący w czerwieni... makijaż na Walentynki

Walentynki oczywiście kojarzą mi się głównie z kiczem, toną serduszek i... czerwienią! Dlatego też właśnie na czerwień postawiłam tworząc dla Was propozycję walentynkowego makijażu. Czerwieni towarzyszy kapka różu - zarówno tego mocnego, jak i delikatniejszego. a także rzecz jasna kusząca nuta czerni.

Oczy zmalowałam w typowy dla siebie sposób. Chciałam stworzyć widoczny i mocny dymek, tak by odcienie borda, czerwieni oraz mocnego różu ładnie się przenikały, ale były widoczne. Na żywo owszem udało mi się to osiągnąć, jednak zdjęcia niemal zlały wszystko w jedno. Wewnętrzne kąciki mocno rozświetliłam jasnym, metalicznym różem i przyozdobiłam przepięknym, migoczącym na chłodny róż pyłkiem. I jego niestety także nie widać. Pełnego glamouru makijażowi dodaje na pewno czerwono-czarna kreska i mocne sztuczne rzęsy. A w roli kiczowatych dodatków występują tutaj śliczne cyrkonie-serduszka w kolorze różowym i czerwonym rzecz jasna.

Jako uzupełnienie makijażu, na usta nałożyłam odpowiednią, pasującą szminkę. Jest to cudowna, lekko malinowa czerwień, która... dużo lepiej pasowała na żywo, nawet w sztucznym świetle, ale chyba aparat wyjątkowo mnie nie lubi, że płata mi takie figle ;) No nic, mam nadzieję, że mimo wszystko mejkap wygląda wystarczająco efektownie! Mnie na pewno takie jednokolorowe makijaże mocno się podobają i to nie jest ostatni mój wytwór tego typu.


Użyłam/I used: 
oczy/eyes:
Golden Rose - eyeshadow primer, Sexy Black mascara, Brow Styling Gel, Makeup Geek gel liner Poison, eyeshadows - Simply Marlena, Showtime, In the Spotlight, Bitten, Cupcake, KOBO Professional - Pure Pearl Pigment Cherry Sparks, red and black eyeshadow, My Secret High Shine eyeliner, Khol Kajal Black, hearts and false lashes from AliExpress, Maybelliner Master Brow pro palette Deep Brown,
twarz/face: 
KOBO - Face strobing Palette, Matte Blush Palette, Brightener Matt Powder, Illuminate Cover Stick, My Secret - Illuminator Powder Sparkling Beige, Rice Matt Powder, Matte Blur Effect 02 Shell, Cream Camouflage,
usta/lips: 
MOOV Lips Matter Euphoria.

A Wy na jaki makijaż stawiacie w Walentynki? Jakie mejkapy lubicie robić na randki? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...