środa, 29 czerwca 2016

Fantasy swing

Witajcie,

dawno nie bawiłam się makijażem, a w końcu uwielbiam to robić, więc tym bardziej tęskno mi było do tego. Postanowiłam więc puścić wodze kolorowych fantazji, i znów dać upust swojej ograniczonej umiejętnościami kreatywności. Powstał więc kolejny, barwny makijaż w... moim stylu :) 

Jestem ogromną fanką takiego połączenia kolorów - zestawienie niebieskości, morskości i fioletów zawsze wygląda wyjątkowo pięknie! Pobawiłam się tutaj głównie cieniowaniem i kreskami, a do odpicowanego oka dobrałam odważną, jasnofioletową pomadkę. Ogólnie, wszystkie te cudowne barwy na żywo były dużo żywsze i ładniejsze, ale cóż zrobić - mam nadzieję, że makijaż i tak się Wam spodoba!



Użyłam:
oczy: cień do powiek My Secret Snow Blue, pigment KOBO Misty Rose, cienie do powiek KOBO Professional, paletki do brwi My Secret, NYX Color Mascara - Purple, NYX Colored Felt Tip Liner - Cobalt Blue, linery NYX Vivid Brights - Vivid Blossom, Vivid Envy, kredka Revlon Photoready Kajal - Matte Charcoal, żel do brwi Bell, beżowy cień do powiek Melkior, 
twarz: podkład i korektor Neauty Minerals, NYX Highlight and Contour Palette, róż Makeup Factory - Sheer Rose, NYX Strobe of Genius palette, 
usta: pomadka NYX Suede - Sway.

Jak Wam się podoba takie kolorowe szaleństwo? Lubicie bawić się barwami w makijażu? Jakie są Wasze ulubione połączenia? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...