wtorek, 24 września 2013

Makijaż: Romantycznie ze Sleek Vintage

Witam, witam,

niedawno pokazywałam Wam najnowszą paletkę Sleeka - Vintage (choć wieść niesie, że Sleek niedługo wypuści kolejną paletę na zimę - Celestial, zawierającą głównie chłodne odcienie. Zapowiedzi były już wysyłane w ostatnim newsletterze od marki) był już pierwszy makijaż, pora pokazać kolejny, w nieco innym wydaniu. Nadal oczywiście łączymy fiolety i złota, tym razem w nieco inny sposób - efekt? Romantyczny! Idealny mejkap na randkę, na wieczorne wyjście i tego typu sprawy :)

Miałam pewne trudności ze zmalowaniem tego makijażu, przez wzgląd na swój zbyt bliski rozstaw oczu. Ale mam nadzieję, że efekt nie jest taki zły, a co więcej - zainspiruje Was do eksperymentowania!

Niewiele zdjęć tego makijażu mi "wyszło" - widać mój aparat również zwariował na punkcie tych kolorów... ;)







Użyłam:
podkłady Oriflame, Pierre Rene, korektor Pixie, baza DAX Cashmere, brwi - Inglot 363 i 378, róż - cień do powiek Paese 676, bronzer - mgiełka wiosenna Paese w naturalnym odcieniu, The Balm Mary-Lou, szminki - Joko J68 i Deborah Milano nr 8, cienie - rozcieracz Inglot 351, paletka Sleek Vintage - Meet in Madrid, Court in Cannes, Marry in Monte Carlo, Forever in Florence, Love in London, czarna kredka, tusz Eveline Big Volume Lash, liner Essence.


A tym razem jak Wam się podoba moja propozycja? :)

PS. Wyszło na to, że Karolina dopiero robiła podobny makijaż przy użyciu tej samej paletki! Więc jak chcecie coś takiego zmalować, a nie wiecie jak, to zapraszam do niej - bo jest i filmik, ha! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...