czwartek, 31 października 2013

Makijaż: Piórka flaminga

Witam,

dołączyłam do kolejnego projektu. Tak, najwyraźniej mało mi jednego. Tym razem coś bardziej kolorowego, kreatywnego i takiego mojego. Pomimo ptaśków w nazwie, dla mnie to głównie wyzwania bardzo barwne, choć stosunkowo subtelne. Na samym dole wrzuciłam logo projektu "Ptasie piórka", zapraszam także do przyłączania się w imieniu organizatorki - pod tym linkiem ;)

Pierwszy tydzień, który właściwie dziś się już kończy, poświęcony jest (zabrzmiało pobożnie) flamingowi. Flaming wiadomo fuksją trąci, ale akurat na ujęciu w naszych miniaturkach zyskał dzięki światłu (domyślam się, że zachodowi słońca) zyskał na koralu. I taki też będzie mój makijaż, stosunkowo delikatny, lekko koralowo-różowy z dodatkiem czerni (dziooobek) i bieli.










Użyłam:
twarz:
podkład GOSH CC 03 Sand, puder MIYO sypki, bronzer czekoladka Bourjois, róż Alverde, korektor Eveline pod oczy, elf Apricot coś tam ;),
oczy:
baza Dax Cashmere, My Secret 501, 505, 519, KOBO Rosy Coral, Makeup Geek Mango Tango, Vanilla Bean, czerń Sleek, brwi - Inglot 349, 363, 378, liner w pisaku Pierre Rene, tusz Pierre Rene Genial Volume, kredka Golden Rose Kohl Kajal,
usta: 
szminka Deborah Milano nr 8, MIYO nr 05 Cherry Blossom.


Niecodziennie, ale chyba może być, prawda? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...