piątek, 4 października 2013

Makijaż: Klasyka

Witajcie,

dawno nie brałam udziału w żadnym projekcie makijażowym i kiedy Dominika wyszła z propozycją zorganizowania jakże klasycznego projektu (klik na baner po prawej albo tu - "kobieta kameleon"!), stwierdziłam, że przyszedł czas na przełamanie się. W pierwszym tygodniu zajmujemy się klasyką. Chciałam stworzyć klasykę szaloną, nietypową... a zmalowałam standardową! Niemniej jednak taki typ makijażu warto sobie przećwiczyć - idealna kreska, czy dokładnie pomalowane usta grają tutaj główne skrzypce. Mejkap nada się na wiele okazji, od randki przez wesele aż po wyjście na imprezę czy bal - prawie we wszystko wpasowuje się idealnie! 

Do wykonania tego makijażu użyłam wielu kosmetyków Pierre Rene i MIYO, jak wiecie bądź nie, zostałam ambasadorką marki :) Pierwsze testy były samą przyjemnością. Lista użytych produktów jak zwykle poniżej.






I kredka na ustach solo :)


Użyłam:
twarz:
podkłady Oriflame porcelana i Pierre Rene Skin Balance Porcelain, puder tranparentny MIYO, kamuflaże Ivory i Beige Pierre Rene, korektor pod oczy Eveline, bronzer MIYO Sun Kissed, róż Sleek Coral.
oczy: 
brwi - Inglot 363 i 378, baza Dax Cashmere, cienie Pierre Rene Chic - 147 Pastel Nude, 121 First Date, 120 Soft Espresso, 118 Fudge Sapphire, 76 Brule, 35 Silk, 23 Smog, eyeliner w pisaku Pierre Rene, tusz Pierre Rene Lash Precision, kredka nude 06 MIYO angel eyes.
usta:
konturówka Pierre Rene lip matic 04, błyszczyk Pierre Rene Chic Gloss nr 15 Party On.


Przyznajcie się, jak często malujecie się w "klasyczny" sposób? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...