piątek, 11 października 2013

Makijaże step: Biznesowy razy dwa

Witam, 

w ramach projektu "Kobieta Kameleon" bawimy się tym razem makijażem biznesowym. Taki mejkap ma za zadanie podkreślać naszą urodę, a jednocześnie nie rzucać się w oczy. Trzeba go dopasować do danej urody - jednym będą pasowały neutralne wręcz odcienie innym potrzeba podkreślić nieco mocniej oko czy też usta - ale nadal pozostajemy w naturalnych, stonowanych kolorach.

Machnęły mi się dwa makijaże w brązach i beżach, jeden delikatniejszy, drugi nieco mocniejszy, ale oba do siebie bardzo podobne. Widać raczej wszystko na stepach, nie będę się powtarzać - w razie czego pytajcie! Pobawiłam się też i dodałam ciemniejsze i mocniejsze usta w obu przypadkach, nie mogłam się powstrzymać :)

Zapraszam na dwa makijaże krok po kroku


Pierwsza wersja - delikatniejsza (pomijając szaleństwo z błyszczykiem na końcu):












Użyłam:
twarz:
podkład mineralny Earthnicity Alabaster, bronzer MIYO, róż Annabelle Minerals Nude, korektor Pixie i kamuflaż Pierre Rene Beige;
oczy:
baza Dax, brwi - Inglot 363 i 378, cienie Pierre Rene Chic - 40 Nude, 147 Pastel Nude, 116 White, 120 Soft Espresso, 121 First Date, 23 Smog, kredka MIYO Nude, tusz MIYO Big Fat Lashes Smoky.
usta:
MIYO 04 Apricot Sorbet/MIYO Big Bang 06 Just Shoot Me.


Druga wersja nieco mocniejsza z ustami nude i lekko malinowymi:











Użyłam:
twarz:
podkład mineralny Earthnicity Alabaster, bronzer MIYO, róż Sleek Rose Gold, korektor pod oczy Pixie, kamuflaż Beige;
oczy:
baza Dax Cashmere, brwi - Pierre Rene Chic nr 121 First Date, na oczach Makeup Geek Vanilla Bean, Hipster, Bada Bing, Last Dance, Pierre Rene Chic - nr 118 Fudge Sapphire, 120 Soft Espresso, 121 First Date, 40 Nude, 147 Pastel Nude, 116 White Matt, 19 Individuel, 23 Smog, kredka MIYO Nude, tusz MIYO Big Fat Lashes Smoky.
usta:
Pierre Rene Hydra Elegance Naturally Nude/Wild Orchid.


To takie moje wersje biznesowe i "pobiznesowe", a jakie są Wasze? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...