sobota, 10 września 2016

Klasyczna czerwień - NYX Suede w odcieniu Kitten Heels

Ktoś powiedział jesień? Tak! To już niedługo :) I nie wiedzieć czemu, choć zwykle ta pora roku nastraja mnie na wszelakie śliwki, teraz mam ogromną ochotę na rzadko używane przeze mnie, czerwienie! Jak się pewnie domyślacie, najczęściej lądują u mnie na ustach. Wbrew pozorom, stosunkowo wcale nie mam dużo czerwonych mazideł do ust - zawsze się przed nimi wzbraniałam w obawie, że będą źle wyglądać na moich małych ustach. Ale wiecie co? Co za różnica, jakie mam usta, ważne jest, że ja się dobrze czuję w mocnych kolorach! Choćby w oszałamiająco pięknym odcieniu Kitten Heels - Liquid Suede NYXa.


Kitten Heels to wbrew temu, co pokazują zdjęcia, czysta, neutralna i nie aż tak ciepła czerwień. Wydaje mi się też, że na żywo jest też odrobinę ciemniejsza, kolor bardziej głęboki. W każdym razie to czysta, piękna średnia czerwień bez domieszek niebieskich tonów, z niewielką ilością pomarańczowych. Jak na serię Suede przystało, pigmentacja pomadki powala. Wystarczy naprawdę niewiele, żeby idealnie pokryć usta mocnym kolorem. Co więcej mamy tutaj do czynienia z formułą, która nie powinna specjalnie wysuszać ust, ani podkreślać ich niedoskonałości. Na wyschnięcie pomadki i bardziej matowy efekt trzeba chwilę od aplikacji odczekać, właściwie dłuższą chwilę. Potem trzyma się całkiem nieźle, choć jak każdej szmince zagraża tłuszcz, nie przetrzyma więc spaghetti czy pizzy ;)) Zjada się jak wszystko inne, od wewnątrz, w zależności od tłustości jedzenia szybciej lub wolniej.


NYX szturmem zdobywa Polskę, jakiś czas temu został otwarty pierwszy, pełno asortymentowy butik w Polsce - w Warszawie, w Galerii Mokotów, obecnie produkty kupicie także w pop-up storze w Krakowie, a niedługo w butiku w Poznaniu.

Jakie są Wasze ulubione czerwone pomadki? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...