piątek, 9 sierpnia 2013

Makijaż: Co łączy ze sobą smoka i Nikkie?

Witajcie,

ten makijaż podobno przypomina smoka. Kiedy zobaczyłam go na filmiku Nikkie zachwyciłam się połączeniem kolorów - mocna zieleń i żurawina... to jest to! Nie mogłam sobie odmówić skopiowania go. Kopia kopią nie jest do końca, bo tak świetnie mi nie wyszło, ba! nawet źle dopasowałam go do swoich oczu (i zrobię ten mejkap ponownie ale lepiej :P). Pal licho, pokażę Wam go mimo wszystko, może i Wam wpadnie w oko (na oko?). Odsyłam Was też do oryginału, do świetnej i utalentowanej Nikkie, gdzie macie też tutorial w formie video TUTAJ.

Mój smoczek w rzeczywistości wyglądał ładniej. Tak, tak, znów aparat zeżarł to, czego nie powinien :P Zdarza się.











Użyłam:
podkład Annabelle Minerals Natural Light kryjący i rozświetlający, róż Sleek chyba Rose Gold, tint Eveline nr 118, brwi - Inglot 363 i 378, baza Artdeco, cienie - Inglot 450, Inglot 385, zielenie ze Sleek Bad Girl i Sleek Glory, brąz Sleek Au Naturel, czarna kredka Golden Rose Kohl Kajal, tusz Max Factor 2000 Calorie, szmaragdowa kredka Kick it side trembling blue, zielony liner Oriflame, perłowy, kremowy cień ze Sleek Glory, czerń Sleek. Pędzle Maestro, Hakuro, Eco Tools i no name.


A Wam jak się podoba ten mejkap? Wiem, że jest dość specyficzny i tylko takie wariatki jak ja prawdopodobnie na jego punkcie będą wariować... ale może nie jestem w tym szaleństwie osamotniona? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...