poniedziałek, 13 stycznia 2014

Makijaż fresh green and blue

Witam Was,

jako że wczoraj było makijażowe szaleństwo, dziś nieco spokojnie, za to w zdecydowanie bardziej pozytywnych barwach. Miałam ochotę na nieco soczyste połączenie, użyłam więc jasnych zieleni, otoczyłam je lekkimi brązami i beżami, na dolnej powiece odświeżyłam odrobiną turkusu i przepasałam całość piękną chabrową kreską. 

Mejkap nieco wiosenny, ale w końcu wiosnę za oknem mam ;) 









Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance no 20 Champagne, puder ryżowy Pierre Rene, bronzer MIYO, róż Sleek Dolly Mix, korektor Eveline;
oczy:
baza DAX Cashmere i Lily Lolo Prime Focus, tusz Etre Belle, cienie Makeup Geek - Fuji (jasna zieleń), Appletini (zielone jabłuszko), Last Dance (fioletowy brąz), Hipster (beż), Vanilla Bean, Inglot 349 chłodny beż, Poolside (turkus), liner MUG Electric, czarna kredka MIYO, My Secret 505;
usta:
pomadka Pierre Rene Hydra Elegance Wild Orchid.

Jak Wam się podoba? Przepadacie za takimi połączeniami czy niekoniecznie? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...