sobota, 4 stycznia 2014

Zestaw drobnych brokatów od BornPrettyStore

Witajcie,

odkryję właśnie Amerykę - mamy karnawał, czyli najbardziej kolorowy i błyszczący okres w roku - CZAS BROKATÓW! :D W związku tym dziś będzie właśnie o nich.

Niedawno podjęłam współpracę ze sklepem Born Pretty Store.com, który oferuje mnóstwo przeróżnych cacek - od produktów do makijażu i paznokci, przez biżuterię (bardzo ładną zresztą, moją ulubioną - Japan Style :D) i zegarki, aż po ubrania i dodatki.


Z myślą o Sylwestrze, karnawale, ale przede wszystkim o zabawie makijażowej wybrałam między innymi właśnie zestaw brokatów, które mogą być wykorzystywane zarówno do zdobienia paznokci jak i przy makijażach. Zestaw możecie zakupić (PAMIĘTAJCIE O ZNIŻCE - GRAYG10) na Born Pretty Store.com tutaj za $6,84 (przesyłka jest darmowa!), w jego skład wchodzi 12 kolorów drobno zmielonego brokatu w zakręcanych słoiczkach - srebro, żółte złoto, pomarańcz, czerwony pomarańcz, ciepły jasny róż, fuksja, chłodny jasny różo-fiolet, ciemniejszy fiolet, czerń, niebieski, morski, zielony.




Brokaty otrzymujemy w kartonikowym opakowaniu, każdy odcień zapakowany oczywiście osobno w małe, przezroczyste, zakręcane słoiczki z plastiku. Nie posiadają dodatkowego sitka - trzeba więc uważać, żeby nie wysypać zbyt wielkiej ilości brokatu w niepożądane miejsca ;)



Kolory są piękne, intensywne, a drobny brokat w kształcie sześciokątów foremnych pięknie mieni się barwami tęczy.  Poniżej macie zdjęcia poszczególnych odcieni - kolory są dość dobrze oddane.

 


Przykłady ich użycia, oczywiście będą jeszcze kolejne, bo zabawy z nimi nie skończyłam! :D

żółte złotko i pomarańcz
 



srebro



niebieski 




srebro, morskość i zieleń



fuksja



fiolet


Brokatów używam właśnie głównie przy zabawach makijażowych - do tej pory dobrze mi się z nimi pracowało, nie podrażniły mi oczu ani skóry. "Przyklejam" je za pomocą płynu duraline.

Jeśli macie chęć na ten uroczy zestaw bądź inne "zabawki" z tego sklepu, możecie wykorzystać mój kod zniżkowy na 10%:



Bawicie się czasem brokatami? Używacie ich w makijażu, przy zdobieniu paznokci czy też w innych, kreatywnych celach? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...