środa, 22 stycznia 2014

Makijaż: Szmaragd i bordo plus piękne, piórkowe kolczyki z RoseWholesale

Witajcie,

odkąd widziałam ten cudny makijaż utalentowane Nikkie, i odkąd starałam się zmalować jego kopię, jestem totalnie zakochana w połączeniu borda i zieleni. Kolejne podejście poskutkowało makijażem ze szmaragdową zielenią na powiece ruchomej (MUG Envy), z odrobiną pięknego borda w dwóch odsłonach (MUG Burlesque i Bitten), jasną, soczystą zielenią w kącikach wewnętrznych (MUG Fuji) i podwójną kreską - czarno-zieloną (MUG Immortal i Mystic).

Mam nadzieję, że to połączenie spodoba się Wam równie mocno jak mnie i Was zainspiruje do makijażowych zabaw ;)

W roli głównej również piękne, piórkowe kolczyki od RoseWholesale.com - jestem zaskoczona ich wielkością, nie wiem czemu, ale spodziewałam się czegoś mniej efektownego. Jednak zdecydowanie wolę je właśnie takie duże i robiące wrażenie! Są dosyć ciężkie, ale zdecydowanie nadają się na większe wyjścia - więc to dla mnie nie problem.








I jeszcze zoom na kolczyki, które szalenie mi się podobają!




Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor Eveline, kamuflaż Pierre Rene, puder sypki MIYO, bronzer Pierre Rene, róż Sleek Pomegranate, rozświetlacz The Balm Mary-Lou;
oczy: 
baza DAX i Lily Lolo Prime Focus, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Envy, Bitten, Burlesque, Sea Mist, Fuji, My Secret 505, perła z Paese Satinette 820, linery MUG - Immortal i Mystic, odrobina Cottontail, czarna kredka jelly pong pong, tusz Max Factor 2000 Calorie;
usta:
szminka Catrice Tell Me a Berry-tale;
kolczyki:
RoseWholesale.com - TEN model :)

A jakbyście chciały poczynić zakupy w tym sklepie, możecie skorzystać z kodu zniżkowego -  "ROSEFASHION" na -9%.

Jak Wam się podoba mejkap i kolczyki? Odważycie się użyć tych kolorów razem? :))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...