środa, 8 stycznia 2014

Makijaż: Aqua - z Makeup Geek i Bourjois

Witajcie,

długo chodziło za mną kontrastowe połączenie, które wydobyłoby piękno cienia Makeup Geek Poolside. Poolside to, jak pisałam Wam przy okazji notki o mugach, cudowny, czysty turkus - czyli intensywny niebieski z domieszką zieleni (ale jeszcze nie jest to morskość). Stwierdziłam, że połączę go dość standardowo - z brązem! Do tego dodałam na dolnej powiece indygo (MUG Neptune) i roztarłam całą dolną powiekę lawendowym pigmentem MUG Bewitched.

W ruch poszły również kosmetyki Bourjois - na policzkach słynna czekoladka, na ustach piękna, beżowa pomadka Beige democrachic, a rzęsy wytuszowane nowością - maskarą Twist Up!

Mam nadzieję, że połączenie się Wam spodoba!











Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor Eveline, puder sypki MIYO, bronzer czekoladka Bourjois, róż Sleek Dolly Mix ze Sweet Cheeks;
oczy:
baza DAX i Lily Lolo Prime Focus, brwi - Inglot 349, 378, cienie - Makeup Geek Poolside (wodny, morski), Bada Bing (brąz), Neptune (indygo), Vanilla Bean (wanilia), pigmenty Makeup Geek - Sweet Dreams (krem), Bewitched (lawenda), KOBO Caffe Latte (beż), tusz Bourjois twist up, kredka na linii wodnej Pierre Rene eye matic 4;
usta:
szminka Bourjois Shine 26 Beige democrachic.


Jak Wam się podoba? Lubicie odcienie turkusu na powiekach czy raczej boicie się go jak ognia? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...