wtorek, 13 maja 2014

Orange Surprise KOBO

Witajcie,

tak jak zawsze uwielbiałam pomarańcze, pomarańczowe soki i inne przetwory, tak w ubraniach, dodatkach a szczególnie w makijażu unikałam pomarańczu jak ognia. Ostatni trend w postaci pomarańczowych ust zmusił mnie poniekąd do poszukania idealnej pomarańczowej szminki dla mnie. I wiecie co? Znalazłam ją! 

Przy okazji wielkich promocji zaszłam m.in. do Natury i jak zawsze przejść obojętnie nie mogłam obok szafy KOBO. Nie byłabym sobą gdybym nie przewertowała jej całej. Swój wzrok skierowałam na pomadki... patrzę - łał, jaki ładny POMARAŃCZOWY...! Biorę! 


Szminką to okazała się być piękna Orange Surprise nr 310 z serii Colour Trends. To cudowny pomarańczowy, niezbyt jasny ale też niekoniecznie ciemny, intensywny odcień z nutą koralu! Wydaje się że dla mnie połączenie idealne - i takie też się okazało :) Pomadka ma mega mocną pigmentację, jestem zaskoczona, bo choć poprzednie moje mazidła od KOBO pod względem pigmentacji złe nie były, to ta przebiła wszystko. Jest zupełnie kremowa, bezdrobinkowa, ma matowe wykończenie - tutaj kolejne zaskoczenie, bo reszta moich małych kobosiek ma delikatnie mokrawe. Efekt jest oczywiście obłędny i mocny - dla wielbicielek delikatniejszych pomadek, które zakochają się w tym kolorze polecam wklepywanie pomadki by był on subtelniejszy. 

światło sztuczne
światło dzienne

Pomadka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, pomimo że jest dość zbita i o dziwo nie podkreśla suchych skórek, nie wchodzi w załamania i nie zbiera się na nich, nie "wypływa" też w żaden sposób poza kontur ust. Trzyma się na ustach świetnie przez wiele godzin! Raczej nie wysusza ust, choć lepiej nie zapominajmy o odpowiedniej pielęgnacji, a wszystko będzie w porządku. 

światło dzienne
światło sztuczne zimne
światło sztuczne ciepłe

Jak widzicie na zdjęciach, szminka ma coś z kameleona, w każdym świetle wygląda nieco inaczej ;)

Poniżej w towarzystwie innych pomadek KOBO, od lewej: Orange Surprise, Coral Chic, Tangerine Rose, Velvet Rose, Dusky Rose.
światło sztuczne zimne
światło naturalne, słoneczne

 Oraz najważniejsze - efekt na ustach! :D
światło sztuczne, chłodniejsze
światło sztuczne, ciepłe
światło dzienne, niby słońce ale ciemno... ;)
poniżej światło dzienne i sztuczne (lampa)


Pomadki kosztują 15,99 zł i można je kupić w Drogeriach Natura.Zdaje mi się że obecnie na serię Fashion Colour jest promocja (9,99 zł) ;)


***
Jak Wam się podoba ten odcień? Macie już swoją idealną, pomarańczową szminkę? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...