piątek, 30 maja 2014

Wiosna powraca

Witam Was,

pora na kolejny, wiosenny bazgrołek! Połączenie zieleni, morskości, fioletów i różu w dymkowej formie z podwójną, zalotną kreską. Użyłam ulubionych cieni i linerów od Makeup Geek oraz zapomnianych, nie wiadomo czemu, ukochanych morskości z Inglota. Żeby nie było tak kolorowo, posklejały mi się rzęsy, okruszyły brwi i nie udały zdjęcia :DD Wracając do makijażu - do kolorowych powiek dobrałam delikatną, jasnoróżową z nutą fioletu pomadkę, która świetnie się skomponowała z fioletowym cieniem Wisteria! Ja się pobawiłam - Wy oglądajcie, może znajdziecie tu inspirację ;)








Użyłam:
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, róż Astor Skin Match Peachy Coral, puder sypki MIYO, bronzer MIYO, puder ryżowy Artdeco, odrobina puderu Artdeco High Definition pod oczy, kamuflaż Catrice, korektor KOBO, 
oczy: baza MIYO, cienie Inglot - 316, 338, 483, rozświetlający cień Paese, cienie Makeup Geek - Mermaid, Wisteria, Appletini, Vanilla Bean, Bling, Cupcake, Unexpected, maskara Artdeco Angel Eyes, My Secret 505, linery MUG - Fame i Mystic, brwi - Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe i Inglot 378, cień Sensique Velvet Touch 149,
usta: pomadka KOBO Velvet Rose.


***
A u Was już wiosna powróciła? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...