środa, 16 lipca 2014

Sweet

Witajcie,

pisałam Wam ostatnio o mineralnych cieniach do powiek od Era Minerals, jeszcze wcześniej mogliście zobaczyć na blogu makijaże krok po kroku wykonane nimi. Pora na kolejny makijaż z wykorzystaniem tych jakże pięknych cieni. I choć zdjęcia nie oddają całego ich uroku, musicie mi uwierzyć na słowo, że bardzo efektownie prezentują się na powiekach! Zapraszam tym razem na makijaż pozbawiony stepiku, ale na tyle łatwy, że w razie czego spokojnie go odtworzycie ;)

Użyłam cudownego odcienia, średniego, elektryzującego fioletu (Music Night), otoczyłam go ulubionym granatem (Cosmic), na dolnej powiece dodałam wyrazisty różowy akcent (Affaire) i rozświetliłam całość kremem (Gossamer), do tego mocna czarna kreska i jasnoróżowe usta! Całość wyszła bardzo słodko, wręcz cukierkowo ;) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!









Użyłam:
twarz: podkład Era Minerals Golden Light, korektor Era Minerals Olive Green, bronzer The Balm Bahama Mama, róż Sleek Antique,
oczy: cienie do powiek Era Minerals - Gossamer, Affaire, Cosmic, Night Music, baza MIYO, liner MUG Immortal, kajal Pierre Rene, tusz Pierre Rene Lash Creator, biała kredka MIYO, cień do rozcierania My Secret 505, brwi - paletka Pierre Rene,
usta: błyszczyk MIYO Mini 03 Jasmin.


***
Lubicie takie słodkie makijaże? Malujecie się tak czasami? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...