środa, 11 lipca 2012

Makijaż: My Little Pony - Fluttershy

Witajcie,

drugi tydzień kucykowej zabawy pomysłu Panny Dominiki (żeby zobaczyć nasze prace klik na baner po prawej) to kolory inspirowane Fluttershy. Czyli pastelowy róż, błękit i taki beżowo-kremowo i równie słodki jak reszta ;> Cóż, wyszło więc bardzo cukierkowo i odblaskowo ;) Podchodziłam do tego makijażu kilka razy, w końcu udało mi się zmalować taki, który w miarę mnie zadowolił, oto on:







Ten róż wyszedł na żywo jak taki neonek ;> jest bardzo odblaskowy, na zdjęciach oczywiście tego nie widać, bo mój aparat róży nie trawi :)
I widzicie mój letni wysyp piegów również ;P

Użyłam:
oczy: baza Hean, cienie: róż ze Sleek PPQ, błękit ze Sleek Curacao, ten żółto-kremowy ze Sleek Au Naturel oraz Miyo Vanilla, czarny liner Essence, tusz Oriflame Wonder Lash, biała kredka Essence;
twarz: ostatni podkładu La Rosa, róż Sleek Pomegranate, korektor Golden Rose;
usta: szminka Rimmel by Kate nr 16, błyszczyk Miyo Candy.


Co Wy na to? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...