wtorek, 31 lipca 2012

Pielęgnacja: Mleczko do demakijażu do skóry wrażliwej Flos-lek

Witam Was,

a dzisiaj będzie o mleczku do demakijażu Flos-lek do skóry wrażliwej. Mam o nim dość mieszane uczucia i długo się zbierałam do napisania swojej opinii. Już Wam wyjaśniam dlaczego.




Opakowanie: Butelka zawiera 150 ml produktu, w cenie ok. 17 złotych.

Obietnice producenta:

Skład: Aqua, Paraffinum, Liquidum, Glycerin, Stearic Acid, Cetyl Alkohol, Propylene Glycol, Euphrasia, Officinalis Extract, Triethanolamine, Rosa Canina Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Allantoin.

Moja opinia:
Cóż, opakowanie - fajne, wygodne, przejrzyste, ale nie przezroczyste, a ja naprawdę lubię widzieć, ile produktu mi jeszcze zostało w butelce. Nie wiedzieć czemu, mleczka rzadko bywają w przezroczystych opakowaniach. Macie pojęcie czemu? 

Zapach kosmetyku też nie należy do przyjemnych, jest taki jakiś dziwny, lekko ziołowy, ale na szczęście nie nachalny. Jeśli chodzi o samą aplikację produktu, tutaj mam najwięcej zastrzeżeń - mleczko jest zdecydowanie za rzadkie! Nie raz dosłownie wylało mi się z wacika, albo spłynęło z twarzy... Pierwszy raz się spotykam z czymś takim. Przez tę rzadkość mleczko jest średnio wydajne (używałam go zarówno rano do "odświeżenia" skóry i wieczorem do demakijażu). 

Nie końca również jestem zadowolona z oczyszczenia, mam wrażenie, że buzi mi "niedomywa", nie radzi sobie też z cięższym makijażem oczu, a już w ogóle z żelowym linerem i tuszem do rzęs - trzeba się nieźle namachać, żeby usunąć w większej części te krechy. 

Ale, jako że różnie to u mnie bywało - parę mleczek wywoływało u mnie pieczenie i podrażnienia, tak to jest zupełnie łagodne dla mojej skóry, nawet tej delikatnej wokół oczu. Lekko nawilża skórę (moja sucha mordeczka się bardzo cieszy), zmiękcza ją, ale nie odświeża.

Część z obietnic producenta jest więc spełniona (ta o braku podrażnień), ale aplikacja mleczka i oczyszczanie pozostawiają wiele do życzenia.

Produkt ten otrzymałam podczas spotkania blogerek. Nie mam zamiaru używać go ponownie, także nie planuję zakupu.

Czy polecam? Raczej nie. Chyba, że macie bardzo wrażliwą skórę a inne produkty się u Was nie sprawdziły, to ten powinien być dla niej łagodny. Jednak makijażu dobrze nie zmyje.

Moja ocena: 2,5/5


A Wy może miałyście do czynienia z tym mleczkiem? Używacie w ogóle mleczek do oczyszczania twarzy czy wolicie inne sposoby?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...