wtorek, 24 marca 2015

Smoky with bling bling

Witajcie,

smoky eye to jeden z najbardziej zmysłowych, a do tego prostych w wykonaniu i uniwersalnych makijaży. Można rzecz jasna używać do niego różnych kolorów, ale najpopularniejsze zawsze pozostanie klasyczne ciemne oko, przydymione czernią i brązem.

Kiedy wpadła mi w ręce paleta matowych cieni z Makeup Revolution Flawless Matte (o której więcej niedługo na blogu) stwierdziłam, że muszę pokusić się o stworzenie właśnie takiego, najpopularniejszego makijażu. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nieco go nie odpicowała! Użyłam do tego kryształków z Born Pretty Store (docelowo - do paznokci, ale kto by się tym przejmował), założyłam elficki wisiorek - całość więc wyszło nieco egzotycznie (fantastycznie egzotycznie). ;) Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba!





 Użyłam:
oczy: paleta cieni do powiek Makeup Revolution Flawless Matte,  kajal Pierre Rene, rzęsy Neicha 511, żel do brwi Karaja, set do brwi Pierre Rene, baza MIYO, tusze - KOBO Ideal Volume i My Secret Create Your Lashes, 
twarz: podkłady Pierre Rene Champagne - SB i AL, korektor L'Oreal True Match Ivory, korektory My Secret, brązer KOBO Nubian Desert, puder transparentny KOBO, rozświetlacz Makeup Revolution Goddess of Love, róż do policzków Makeup Geek Honeymoon, 
usta: konturówka Pierre Rene Lip Matic 02, pomadka Golden Rosen Vision nr 127,
ozdoby: cyrkonie Born Pretty Store (klej DUO), naszyjnik Born Pretty Store.


Lubicie siebie w klasycznym smoky eye? Często takie malujecie? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...