piątek, 20 marca 2015

Spring is coming!

Witajcie,

flora się zieleni, fauna radośnie ćwierka, śpiewa, miauczy i grucha, wszystkim wraca optymizm i chęć do życia, a to wszystko za sprawą wielkiego powrotu jednej z ulubionych pór roku większości - pięknej, słonecznej wiosny. Jako, że już nadchodzi, wypadałoby ją odpowiednio powitać, a jak mogę zrobić to lepiej, jak nie kolorowym, odjechanym makijażem? :D Poszalałam sobie z nowymi neonowymi cieniami od KOBO Professional, stworzyłam na powiekach barwną mgiełkę, usta i policzki zgrałam (dość mocno) z różem na oczach, więc całość wyszła dość cukierkowo, ale co tam - to w końcu zabawa :D Mam nadzieję, że ten makijaż i coraz ładniejsza pogoda natchnie Was do makijażowych zabaw z kolorami! ;)






Użyłam:
oczy: neonowe cienie KOBO - 146 Yellow, 148 Pink, 149 Violet, 151 Turquoise, 150 Lime, 147 Orange, oraz biały i kremowy, baza MIYO, kredka NYX Milk, żel do brwi Karaja, set do brwi Pierre Rene, tusze - Kobo Ideal Volume i My Secret Create Your Lashes, kredki - My Secret Turquoise Sea i zielone Enjoy,
twarz: brązer The Balm Bahama Mama, KOBO Nubian Desert, róż Sigma For Cute!, podkłady Pierre Rene Champagne z serii Skin Balance i Advanced Lift, korektor Pixie, korektor L'Oreal True Match Ivory, puder transparentny KOBO, rozświetlacz (najjaśniejszy odcień z różu) Makeup Revolution Iced Hearts,
usta: pomadka Sleek Amped i odrobina rozświetlacza.


***
I gratis! Kasia prosiła mnie o pomysły na wiosenny, imprezowy makijaż z limonką lub żółcią w roli głównej. Naszło mnie więc... zarówno na limonkę i żółć, które otoczyłam mgiełką turkusu :D Makijaż malowałam na szybko, wybaczcie więc niedoskonałości, mam jednak nadzieję, że się Wam spodoba i zainspiruje! :)


Tu również użyłam cieni KOBO, białej kredki z NYXa i bazy MIYO ;)


Kochani, szczęśliwi, że wiosna wróciła? :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...