poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Makijaż: Morskie głębiny

Witajcie,

 szaleństwo to zmalowałam specjalnie na morski konkurs u Julii. Dziś było jego rozstrzygnięcie, tak więc mogę Wam już ten mejkap pokazać. Wyróżnienia żadnego nie zdobyłam, ale nie to że nie będę dalej próbować swoich sił - w końcu jeszcze wiele mam do poprawy :)

Przedstawiam Wam... cóż kolorowe szaleństwo inspirowane rafą koralową!



A konkretniej tym pięknym zdjęciem. 







Taki mały kolaż zrobiłam ;D Nie wiem czy to był dobry pomysł, może następnym razem zrobię coś innego.


Użyłam:
Revlon Colorstay Buff, róż Sleek Flamingo i Sleek Rose Gold, korektor Pixie, baza Grashka, linery Catrice i Wibo, rozświetlający podkład Annabelle Minerals Natural Light jako puder, NYX Milk, Gosh Catchy Eyes, szminka Rimmel 16, cienie - Inglot 338, Inglot 351, Inglot 315, Inglot 371, Inglot 316, Inglot 385, My Secret 519, jasna żółć z Technic Electric, koralowy róż ze Sleek Good Girl, żółty Miyo Sunrise, pomarańcz ze Sleek Acid.


A Wam się podoba takie kolorowe szaleństwo? Przyznaję, że mnie poprawia humor ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...