poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Intensywnie na wiosnę z Sensique

Witajcie,

mam nadzieję, że święta spędzacie w miłej i spokojnej atmosferze. Może niektórzy z Was się trochę nudzą i chętnie przeglądają dziś blogi - dla Was więc luźna notka z kolorowym, mocnym makijażem. W ruch poszły znów nowości - tutaj cienie do powiek Sensique Velvet Touch i ich piękna, wiosenna kolekcja!

Chciałam kontrastów, postawiłam więc na niecodzienne połączenie pomarańczu, fioletu i niebieskości, dodatkowo podkreślona na electric blue linia wodna dodaje makijażowi charakteru. Oczywiście nie zabrakło czarnej kreski. Do całości - śliczny błyszczyk w nudziakowo-pomarańczowym odcieniu od My Secret (który również jest nowością, pochodzi z limitowanej serii Hot Colors).









Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, puder MIYO, bronzer MIYO, róż Sleek Cupcake, rozświetlacz The Balm Mary-Lou, korektor KOBO;
oczy:
baza MIYO, cienie Sensique Velvet Touch - 152 jasny fiolet, 150 łosoś, 149 cielisty, 156 pomarańcz, 146 chaber, 151 fiolet, 153 fuksja, Sensique Peral Glow - 207 Nude Beige, linery Makeup Geek - Immortal i Electric, tusz Bourjois Twist Up,
usta:
błyszczyk My Secret Hot Colors 202.


***
Mam nadzieję, że mejkap się Wam podoba? :) Macie te cienie, planujecie zakupić? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...