środa, 30 kwietnia 2014

MIYO Night Blue

Witajcie,

ostatnio królowały u mnie pastele, piękne i świeże, ale naszło mnie na coś mocniejszego, mroczniejszego i porywającego. MIYO Mini Drops w odcieniu Night Blue nr 151 to niesamowicie cudowny, ciemnoniebieski lakier z jaśniejszym, również niebieskim, gęstym shimmerem. Czyli mówiąc w skrócie, ujmujący metalik!

Ładnie kryje już po jednej grubszej lub dwóch cieńszych warstwach. Niestety, choć na trwałość innych lakierów MIYO nie narzekam, tak tutaj nie podoba mi się, bo już po dwóch dniach widocznie starły mi się końcówki, a w przypadku tak ciemnych cacek tego zupełnie nie toleruję. Konieczne więc będzie stosowanie jakiejś bazy czy topa, a najlepiej jednego i drugiego, bo kolor ukochałam!

Lakiery z tej serii są bardzo tanie, to jakieś 3,50 zł (albo i więcej, w zależności od sklepu) za 7 ml, dostępne są w mniejszych drogeriach.

Poniżej masa zdjęć w świetle sztucznym (lampa) i dziennym z przebłyskami słońca :)










 Światło dzienne:





***
Jak Wam się podoba ten cudak? Lubicie ciemne, metaliczne lakiery? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...