wtorek, 15 kwietnia 2014

Neony, ach te neony!

Witajcie,

w wiośnie uwielbiam między innymi to, że odżywają kolory wśród nowości marek kosmetycznych (kolorówkowych) :D Brzmi to dziwnie, ale ten powiew świeżości, pozytywnych barw zawsze mnie mocno raduje. Dość monotonii i smutasów, pora na szał kolorów!

My Secret wypuściło ostatnio piękną neonową paletkę cieni, o której więcej powiem już niedługo, i którą pewnie już widzieliście na paru makijażowych blogach. Oczywiście, przypadła mi do gustu pod względem kolorystycznym, zmalowałam kilka malunków z nią - niektóre Wam nawet pokażę ;) Choćby ten dzisiejszy, może nie jest mistrzostwem, ale zabawy sobie nigdy nie odmawiam, a podczas łączenia tak szalonych i pięknych barw nie ma mowy o niczym innym! Tak więc, dziś "krzywe", neonowe oko i soczyste usta (także zasługa jednej z nowości My Secret - fioletowo-różowego błyszczyka z serii Hot Colors nr 205). Mam nadzieję, że się Wam spodoba!









Użyłam:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor KOBO, puder sypki Pierre Rene i ryżowy, bronzer Pierre Rene, 
paletka cieni neonowym My Secret Hot Colors, na liniii wodnej Nyx Milk, baza MIYO, tusz My Secret Create Your Lashes, liner MUG Immortal i Essence turkusowy, brwi - Ingloty, 
błyszczyk My Secret Hot Colors nr 205.


***
Skusicie się na neonowe szaleństwo? :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...