sobota, 12 kwietnia 2014

Orchid KOBO

Witam Was,

ostatnio namiętnie używam lakierów z wiosennej kolekcji KOBO. Ich kolory urzekły mnie i omamiły - jestem wobec nich zupełnie bezsilna. Pora więc pokazać kolejny lakier inspirowany kwiatami - tym razem piękny Orchid nr 40.



Orchid to prześliczny przybrudzony ciemniejszy róż z domieszką fioletu. Odcień jednocześnie pełen wdzięku i łagodności. Dość niezobowiązujący to kolor jak dla mnie, uzupełniał strój nie wychylając się za mocno. Kremowe wykończenie tylko dodaje mu urody. 



Lakier posiada nieco szerszy od zwykłego, spłaszczony pędzelek, który osobiście bardzo polubiłam. Nakłada się bez problemów, odpowiednia konsystencja (nie za gęsta, nie za rzadka) tylko temu sprzyja. Do uzyskania idealnego krycia wystarczą dwie warstwy. 



Mam jednak wrażenie, że jest to jeden z gorszych lakierów KOBO pod względem trwałości, w przeciwieństwie do pozostałych, tutaj dość szybko, bo po ok. dwóch dniach zaczęły mi się delikatnie ścierać końcówki. Dla porównania piękny Lilac, który niedługo pokażę mam już na paznokciach czwarty dzień i wygląda jak nowy.



Lakiery z wiosennej serii Colour Trends jak i pozostałe, nielimitowane odcienie, możecie kupić w Drogeriach Natura za 9,99 zł (za 7,5 ml pojemności).




***
Jak Wam się podoba ten odcień? Lubicie lakiery KOBO? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...