sobota, 11 października 2014

Blue Fall

Witam,

wczoraj pokazywałam Wam nowe, jesienne odcienie cieni do powiek KOBO, dziś zapraszam na pierwszy makijaż z ich użyciem!

Tym razem postawiłam na tę cudowną, smerfiastą niebieskość w roli głównej, otuliłam ją brązem w odcieniu gorzkiej czekolady, a kąciki wewnętrzne rozświetliłam jasną, pastelową żółcią. Przykleiłam również kępki sztucznych rzęs, nieco krzywo - wybaczcie mi proszę, cały czas się uczę! Usta tym razem pozostawiłam w spokoju i postawiłam na subtelność i chłodną pomadkę KOBO Velvet Rose

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba i zainspiruje Was do makijażowych zabaw z kolorami!









Użyłam:
twarz: podkład Revlon Colorstay Buff + Soraya Max Satin 01, puder sypki MIYO, brązer KOBO Sahara Sand, róż Misslyn Pink Cloud, rozświetlacz KOBO Golden Light, kamuflaż Catrice Ivory, korektor L'Oreal True Match Ivory, 
oczy: baza MIYO, cienie KOBO z jesiennej kolekcji: Lemon Chiffon, Electric Blue, Chocolate Sweets, Rosy Brown, Sandy Beach, kajal Pierre Rene, tusz My Secret 300% Sensual Volume, set do brwi Pierre Rene, żel do brwi Karaja,
usta: pomadka KOBO Velvet Rose,
rzęsy: średnie kępki Neicha 310, klej Neicha.


***
Jak Wam się podoba makijaż? To która próbuje go na sobie? :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...