niedziela, 26 października 2014

Vegas weekend #2 - Jackpot story

Witajcie,

wczoraj na blogu pokazywałam Wam pierwszy makijaż wykonany nowościami Makeup Geek inspirowanymi Las Vegas, dziś kolejny! Tym razem postawiłam na brązowy dymek ze złotym akcentem - na całej powiece górnej ruchomej i dolne roztarłam brązowy cień ze złotymi drobinkami (Bada Bing), załamanie potraktowałam odcieniem w kolorze jesiennego liścia (Desert Sands), nieco powyżej roztarłam cień beżowy (Purely Naked), całość rozświetliłam kremami (Vanilla Bean i Mirage), a dodatkowo kąciki wewnętrzne potraktowałam złotym pigmentem (Jackpot) z odrobiną Duraline. Przykleiłam też sztuczne rzęsy Masquerade.





Użyłam:
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance Champagne, baza rozświetlajaca Lumene, puder HD Artdeco, brązer KOBO Sahara Sand, rozświetlacz KOBO Golden Light, róż Artdeco nr 37 (kolekcja Majestic Beauty), korektor L'Oreal True Match Ivory, kamuflaż Catrice Ivory, 
oczy: cień Pierre Rene nr 33, Duraline, baza MIYO, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Purely Naked, z paletki Vegas - Mirage, Desert Sands, Bada Bing, pigment Makeup Geek Jackpot, set do brwi Pierre Rene, kredka Artdeco 93, tusz Artdeco Extreme Volume,
rzęsy: klej Neicha, rzęsy Masquerade (SecretLashes.pl),
usta: pomadka Golden Rose Velvet Matte 02.


A ten makijaż jak Wam się podoba? Lubicie połączenie brązu ze złotem? Nosicie czasem złote akcenty na powiekach?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...