wtorek, 14 maja 2013

Makijaż: Monster High - Draculaura

Witajcie,

 tak narzekacie, że u mnie ciągle tylko niebieskości i niebieskości (swoją drogą NIEPRAWDA :P), postanowiłam więc w kolejnym tygodniu projektu Gosi postawić na słodko-drapieżne kolory. Wybrałam więc laleczkę (to lalki są? postacie z komiksu? edit - już wiem, to bajka ponoć :P) Draculaura, czyli połączenie intensywnego, wręcz neonowego różu i smolistej czerni. Starałam się też oddać jak najlepiej te piękne odcienie, jednak po raz kolejny muszę przyznać, że aparat je oczywiście przytłumił. Ale dobra, bez narzekania, bo może nie jest wcale tak źle ;)) Jak widzicie, kolejny raz mejkap raczej do noszenia niż na sesje (według mnie), pomijając to krzywe i nieco blade serducho na poliku ;)














Użyłam:
Annabelle Minerals Natural Light rozśw., bronzer Vipera, Sleek Flamingo, szminka Barry M Punky Pink, baza Hean Stay On, cienie - Inglot 351, Miyo White, róż ze Sleek Acid, jasny róż ze Sleek Good Girl, ciemny różo-fiolet ze Sleek Acid, szarość ze Sleek Glory, czerń i ciemny szary ze Sleek Darks,  My Secret 516, liner Essence, tusz Golden Rose High Definition, czarna kredka Golden Rose.


I co, za dużo słodkiego różu jak na Wasz gust? Czy jednak się Wam podoba?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...