sobota, 11 maja 2013

Uwaga - zmiana adresu bloga! Małe aktualizacje odnośnie tematu.

Kochani,

jak widzicie lub nie, zmieniłam adres bloga (obecnie poprzedni adres nie jest aktywny) na bardziej sensowny, a więc z nazwą Gray maluje - http://graymaluje.blogspot.com/. Jeśli dalej chcecie mnie śledzić przez blogroll, zmieńcie proszę mój adres na nowy. 

Poza tym, od niedawna jestem na bloglovin' - siłą rzeczy wyzerowały mi się obecne obserwacje, więc tych z Was którzy śledzili mnie przez ten portal zapraszam do ponownego kliknięcia follow TUTAJ, i nowych bywalców zresztą również :) 

Na Facebooku siłą rzeczy nic się nie zmieniło, nadal zapraszam TUTAJ

Na Twiterze jestem również - TUTAJ.

Jeśli chodzi o listę czytelniczą bloggera - zauważyłam, że owszem nowe posty wyświetlają się na niej, ale tylko nowym obserwatorom. Starym niekoniecznie. Jeśli więc obserwujecie blog w ten właśnie sposób i dalej chcecie to robić, proszę o "przeklikanie" i zaobserwowanie go raz jeszcze!


W razie problemów, dajcie proszę znać!


Przepraszam za komplikacje, mam nadzieję, że szybko wszystko wróci do normy.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...