piątek, 31 maja 2013

TAG: Co znajduje się w mojej torebce?

Hej, hej,

dziś nieco luźniej, a więc TAG, do którego zaprosiła mnie Makijażowo (zapraszam do niej i tak, bardzo utalentowana dziewczyna!).


Zasady:
Otagowane osoby muszą napisać o tagu, że dostało się nominację i wskazać na założycielkę tagu (Makijażowo).
Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma.
Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.
Opisać zawartość, jaką się ma w torebce.
Otagować osoby które się chce, i ile się chce.


Torebka to już staruszka, kupiona dawno temu na Allegro. Karmelowy kuferek marki Atmosphere. Uwielbiam wprost ich dodatki, miałam ich niezliczoną liczbę. Jakością jednak raczej nie grzeszą, więc wymieniałam je dość często :D

 I standardowa zawartość mojej torebki.

Rzeczy, które nie zawsze noszę (w zależności od potrzeb), ale często - parasolka z Rossmanna, okulary przeciwsłoneczne koniecznie w futerale - te akurat są mojego brata (tak, tak, zakosiłam), i okulary optyczne w futerale w jakże intensywnie, różowej barwie (<3 p="">

Standardowo noszę oczywiście też portfel (ten, który widzicie na zdj. jest już trochę zdezelowany i z chęcią go wymienię na nowy niedługo), klucze z nieodłącznym trampkiem, chusteczki higieniczne, kilka wacików, kosmetyczkę (na zdj. ta, którą dostałam od Astor), pilniczek, telefon komórkowy, pudełko z proszkami, kremy do rąk - tu widzicie maleństwo z L'Occitane i balsam z BBW, pomadkę do ust (na zdj. Isana), balsam Nivea i szminkę, którą aktualnie mam na ustach - na zdjęcie załapała się jedna z moich ulubionych Pure Berry z Oriflame, poza tym - lusterka, często noszę dwa (nie wiem czemu) - na zdj. Sleekowe (a jakże!) oraz w kwiatuchy :). Notesik też się często przydaje, oczywiście w towarzystwie długopisu. Gumka do włosów - wiadomo, nie zawsze fryzura wytrzymuje porywy wiatru. Często też noszę nie jedną, a nawet dwie książki (bo tak!), na zdj. aktualnie czytany Nabokov i mój kochany Kindle w pięknym Kindlowym futerale. Czasem wrzucam też do kosmetyczki prócz podpasek, wacików i tego co widzicie na zdj. jakąś czarną kredkę do oczu, pęsetę, czasem tusz do rzęs (choć poprawek rzęs w ciągu dnia raczej nie robię). I wsio! Dużo, mało? Ja wiem, w sam raz, i tak mam dość ciężką torebkę :P




Taguję:
Agę i Klau
Karotkę
Sylwię
Karolę
Joasię

I wszystkie chętne ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...