poniedziałek, 13 maja 2013

Pielęgnacja: Włosowo z Great Lengths

Witam Was,

 jakiś czas temu, stosunkowo odległy - bo kiedyż to w końcu były te Walentynki? A więc, dawno dawno temu, przybył do mnie mnie kurier z przepięknie zapakowaną walentynką oraz dwoma produktami do pielęgnacji włosów od marki Great Lengths. Były to szampon nawilżający oraz 60 sekundowa odżywka do spłukiwania, które to w takim oto duecie miały zapewnić moim włosom odpowiedni poziom nawilżenia, odżywienie, zdrowy połysk a także "odciążyć" je, by stały się lekkie i puszyste.



Szampon Daily Moisture

Super delikatna świeżość każdego dnia. Szampon zapewniający łagodną, codzienną pielęgnację. Daily Moisture jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów włosów, ale szczególnie nadaje się do lekko suchych końcówek i suchej do lekko tłustej skóry głowy. GSP-T® stanowi dodatkową ochronę przeciwko wolnym rodnikom. AQUARICH® dostarcza cennych składników odżywczych, zwiększa objętość i połysk włosów oraz zmniejsza ich elektryzowanie się. Aloes równoważy utratę wilgoci i zapewnia włosom jedwabistość oraz łatwość ich układania. PH 5,5 jest wyjątkowo łagodne dla skóry głowy. 

Pojemność: 250 ml
Cena: 65,01 zł


Odżywka 60 sekund

Super szybka odżywka. Idealna odżywka do suchych, obciążonych i zniszczonych włosów. W ciągu 60 sekund włosy stają się odżywione, efekt działania odżywki utrzymuje się przez 60 godzin! Kremowa emulsja nie obciąża włosów i łatwo się zmywa. AQUARICH dostarcza cennych substancji regenerujących, zwiększa połysk i objętość włosów oraz przeciwdziała ich obciążeniu. Aloes równoważy utratę wilgoci i zapewnia włosom jedwabistość. Olejek JOJOBA głęboko nawilża włosy i skórę głowy oraz chroni je przed wysuszeniem. 

Pojemność: 250 ml
Cena: 70 zł

Dostępność produktów:  http://greatlengths.pl, niektóre salony (choćby ten w Poznaniu - więcej info na stronie)




Może wyda Wam się to dziwne, ale nie zauważyłam większej różnicy w działaniu obu produktów. Owszem, szampon fajnie oczyszcza jednocześnie nie podrażniając skalpu, włosy są po nim wygładzone, lekkie, takie "sypiące się" (jeśli rozumiecie o co mi chodzi). Praktycznie w ogóle się nie plączą i nie miałam żadnych problemów z ich rozczesaniem. Gdy stosowałam szampon wraz z odżywką... cóż, efekt był właściwie taki sam, może jedynie bardzie... wzmocniony?

W każdym razie, pierwsze efekty zauważyłam już po pierwszych użyciach obu produktów - po dłuższym czasie aż do wykończenia, włosy lśniły pięknym blaskiem (szkoda, że już je wykończyłam i powoli znów zaczynają matowieć :/), były miękkie i gładkie w dotyku, zrobiły się takie delikatne - a po szorstkości nie było ani śladu. Po tej serii nie możemy się jednak spodziewać spektakularnej puszystości. Owszem, włosy są lekkie, niekoniecznie przyklapnięte - ale jako że wygładzone to i stosunkowo bardziej płaskie niż zwykle :) Zagmatwałam? Chodzi mi o to, że tzw. szopy to one nie robią (i całe szczęście!).

Szampon wystarczył mi spokojnie na ok. miesiąc codziennego stosowania, odżywka jednak wydajnością nie grzeszy - nie było po niej śladu już po 5-6 użyciach.

Mam wrażliwą skórę głowy, więc tym bardziej ucieszyłam się z ich łagodności. Moje piórka również te produkty polubiły, jednak... nie wrócę na razie do nich. Dla mnie problem stanowi cena - niestety to nie są produkty na moją kieszeń. Niemniej jednak, jeśli Wam ona nie przeszkadza to mogę je spokojnie polecić. Uzyskacie dzięki nim zamierzony efekt ;)



Znacie tę markę i ich produkty (usługi)? Skusiłybyście się na nie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...