wtorek, 25 czerwca 2013

Makijaż: Fioletowy błysk z Technic UV

Witam Was,

wczoraj było nieco o paletce Technic Electric Ultra Violet, dziś pierwszy makijaż nią wykonany. Wersja dla Was raczej imprezowa, dla mnie nadała się na normalne wyjście. Mnóstwo blasku oczywiście i same odcienie fioletu. Starałam się, pomimo ograniczenia w barwach, zmalować coś w miarę ciekawego - wyszedł znowu dymko podobny :) Wszystkie cienie pochodzą z paletki Technic, do roztarcia użyłam zaś Inglota 351.








Użyłam:
Annabelle Minerals Natural Light, baza Artdeco, brwi - Inglot 363, cienie z paletki Technic Electric Ultra Violet, liner Essence, tusz MF 2000 Calorie, Golden Rose Kohl Kajal, Inglot 351, szminka Kryolan, błyszczyk Glazel, bronzer Vipera, róż Sleek Dolly Mix ze Sweet Cheeks kolekcja Candy, The Balm Mary-Lou. 


I co, skusiłam Was tym makijażem na paletkę? :) Podobają Wam się takie fioletowe, elektryzujące mejkapy?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...