poniedziałek, 3 czerwca 2013

Makijaż: Prawie jak arabski

Witajcie,

 nie popisałam się, dodaję makijaż z projektu tydzień po terminie (klik do Gosi na baner - Zainspiruj się na wiosnę!). Ale liczą się dobre chęci, prawda? :) Tak więc przedstawiam Wam mój makijaż (prawie) arabski w dwóch odsłonach. Nie kombinowałam za bardzo ze stylizacją, bo za nic mi to nie wychodziło niestety (podziwiam dziewczęta, które to potrafią).

Pierwszy z nich to wersja ciemna, na czarnej kredce fiolety i złota.











Użyłam:
Revlon Colorstay Buff, bronzer Viper, róż Sleek Pomegranate, baza Grashka, liner Essence, kredka Golden Rose Kohl Kajal, tusz Miyo Big Fat Lashes, błyszczyk GOSH Soft Coral, cienie - złota ze Sleek Storm i Sleek Glory, miedziano-złoty Sleek Glory, fiolet Sleek Bad Girl, fiolet i złotawy beż z paletki Make Up For Ever La Boheme, Inglot 351, czerń Sleek Darks, brwi Inglot 378.


Wersja druga, lżejsza to złota i lekkie brązy, różo-brązy. W sumie wyszło bardzo podobnie!






Użyłam:
Revlon Colorstay Buff, bronzer Viper, róż Sleek Pomegranate, baza Grashka, liner Essence, kredka Golden Rose Kohl Kajal, tusz Miyo Big Fat Lashes, brwi Inglot 378, pomadka Rimmel Airy Fairy, Gosh Soft Coral, cienie - złota ze Sleek Storm, brązy ze Sleek Storm, czerń ze Sleek Darks. 


I jak Wam się podoba? Da radę je podpiąć pod arabskie, czy też są zbyt jasne i delikatne? :) Lubicie takie mejkapy, malujecie czasem? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...