poniedziałek, 31 marca 2014

Touch of the Sun - Sensique

Witam,

Sensique na wiosnę wypuściło nowe, limitowane odcienie lakierów z serii Strong&Trendy Nails. Jest to aż 8 lakierów w ślicznych pastelach - mamy tutaj jasną żółć, miętową zieleń, błękit, coś na kształt brzoskwini, truskawki, jasny chłodny różo-fiolet, jasny brąz i trawiastą mocną zieleń. Kolory więc smakowite, stonowane i typowo wiosenne. Długo nie mogłam się zdecydować, który z tych cacek pierwsze "wrzucić" na paznokcie.



Padło na lakier soczysty, świeży i pogodny. Touch od the Sun nr 183 - to rozbielona cytryna z perłowym shimmerem. I jak to często bywa z tak jasnymi lakierami do pełnego krycia potrzeba aż trzech warstw (nawet nieco grubszych). Lakier ma zwykły, cienki i dość długi pędzelek - na szczęście ja takie lubię. Ten delikatny, urokliwy shimmer sprawia, że może odrobinę smużyć, jednak nie widać tego na szczęście zbyt mocno, a efekt jest całkiem ładny. Na pewno ten odcień równie świetnie wyglądałby w wersji kremowej.





Kolor bardzo mi się podoba i na pewno będzie gościł na moich pazurach jeszcze nie jeden raz. Do kompletu tym razem dobrałam na paznokciu palca serdecznego brokat My Secret 3D Glitter Nails nr 1, który dał fajny sorbetowy efekt.



Lakier okazał się być u mnie trwały, wytrzymał ze mną ok. 5 dni, po czym zaczął lekko pękać więc na paznokcie wskoczył kolejny wiosenny okaz.




Cena to 5,99 zł za 8 ml, a lakiery dostępne są oczywiście tylko w Drogeriach Natura.

***
Jak Wam się podoba? Nosicie żółcie na paznokciach? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...